HumidorDiscount er vokset stabilt siden etableringen i 1999, fra sin beskedne start i voresforældres garage og kælder, til sin position i dag somførende international onlinesælger af cigartilbehørmed klienter i over 140 lande.
Vores lidenskaber
I alle disse år har vi stræbt efter atlære alt der er at vide om denne niche, som vi er blevet lidenskablige om, cigar opbevaring og cigar tilbehør, så det næsten er en besættelse. Vores Humidor Guide er blevet standardreferencen for humidors med oversættelser til over 30 sprog. Ved første øjekast, så kan en humidor se ud til at være ligeså god som en anden.Men stopper u op og kigger nærmere, så er derenorme forskelle i relation til både fugtighedssystemer og humidorkonstruktion, som kan have virkelig indflydelse på tilstanden og smagen af dine cigarer. Det er en besættelse for os, at identificere de bedste produkter, med innovative ideer, som fører til overlegen præstation, og som tilbyder ægte værdi for pengene. Det er alt for nemt at blive blændet af smarte luksus mærkevare brands, men de over 10.000 produktanmeldelser skrevet af vores klienter, gør det simpelt at vælge en humidor.
Vi stræber efter excellence i:
- Tilbyde bedst værdi
- Logistik
- Kundeservice
. Vi ønsker at alle besøgende til HumidorDiscount online shop kan vide sig sikre på, at de vil få den laveste pris på markedet. Ethvert køb hos HumidorDiscount er dækket af vores laveste prisgaranti . Derudover tilbyder vi meget favorable forsendelsesbetingelser; over 90% af alle ordrer i vores butik kvalificerer til gratis forsendelse (se forsendelsesomkostninger ).
Logistik: Vores klienter ønsker at modtage deres ordrer, med så kort ventetid som muligt. Mange af ordrerne som lægges i vores butik, købes som gaver, så køberen skal være sikker på at produktet ankommer til tiden. Med servicering af kunder i hele verden, så udgør det en logistisk udfordring, og det i endnu højere grad, da vi har fokus på at tilbyde meget favorable forsendelsesomkostninger. For at adressere dette, så er vi kommet på en logistisk løsning, hvor vores produkter lagres på tre kontinenter i varehuse i Tyskland, USA, Japan, Frankrig, Italien, Storbritannien og Spanien, som sikrer at de fleste klienter i Europa og Nordamerika modtager deres ordrer indenfor 48 timer efter afsendelse. Hvis produktet ikke skulle være på lager i varehuset tættest på kunden, så sender vi fra hvor som helst via UPS worldwide service, uden ekstra udgift for klienten. Ved forsendelse modtager køber en e-mail der inkluderertracking nummer, som gør det muligt at fastslå den præcise lokation af hver pakke, når som helst, fra forsendelse til levering.
Kundeservice: Vi ved at venlig og vidende kundeservice er kritisk for en positiv købeoplevelse. Hvis du har nogen spørgsmål eller bekymringer om nogen af vores produkter, så tøv ikke med at kontakte vores konsulenter, som vil være glade for at hjælpe dig. Skulle du have forslag til forbedringer eller kritik, så vil vi gerne høre om dem. Lad os venligst høre,så vi kan blive bedre i vores mål om fortsatte forbedringer af kundeoplevelsen. Som en del af vores dedikation til excellence i kundeservice, tilbyder vi en 100-dages returpolitik.
Vi stræber efter excellence i:
- Tilbyde bedst værdi
- Logistik
- Kundeservice
Logistik: Vores klienter ønsker at modtage deres ordrer, med så kort ventetid som muligt. Mange af ordrerne som lægges i vores butik, købes som gaver, så køberen skal være sikker på at produktet ankommer til tiden. Med servicering af kunder i hele verden, så udgør det en logistisk udfordring, og det i endnu højere grad, da vi har fokus på at tilbyde meget favorable forsendelsesomkostninger. For at adressere dette, så er vi kommet på en logistisk løsning, hvor vores produkter lagres på tre kontinenter i varehuse i Tyskland, USA, Japan, Frankrig, Italien, Storbritannien og Spanien, som sikrer at de fleste klienter i Europa og Nordamerika modtager deres ordrer indenfor 48 timer efter afsendelse. Hvis produktet ikke skulle være på lager i varehuset tættest på kunden, så sender vi fra hvor som helst via UPS worldwide service, uden ekstra udgift for klienten. Ved forsendelse modtager køber en e-mail der inkluderertracking nummer, som gør det muligt at fastslå den præcise lokation af hver pakke, når som helst, fra forsendelse til levering.
Kundeservice: Vi ved at venlig og vidende kundeservice er kritisk for en positiv købeoplevelse. Hvis du har nogen spørgsmål eller bekymringer om nogen af vores produkter, så tøv ikke med at kontakte vores konsulenter, som vil være glade for at hjælpe dig. Skulle du have forslag til forbedringer eller kritik, så vil vi gerne høre om dem. Lad os venligst høre,så vi kan blive bedre i vores mål om fortsatte forbedringer af kundeoplevelsen. Som en del af vores dedikation til excellence i kundeservice, tilbyder vi en 100-dages returpolitik.
Fakta og tal
År for grundlæggelse: 1999
Grundlæggere: Felix Spohn, Dr. oec. Daniel Spohn
Direktør: Felix Spohn
Klienter i over 140 lande på verdensplan
Total antal produkter solgt: >500.000
Antal anmeldelser af vores top humidor: >1.000 (med gennemsnitlig klientbedømmelse på 4,5 ud af 5 stjerner)
Klienter bedømte vores service: 4,7 ud af 5 stjerner
Årligt antal besøgende: >1.000.000
HumidorDiscount drives af Gebr. Spohn GmbH
Grundlæggere: Felix Spohn, Dr. oec. Daniel Spohn
Direktør: Felix Spohn
Klienter i over 140 lande på verdensplan
Total antal produkter solgt: >500.000
Antal anmeldelser af vores top humidor: >1.000 (med gennemsnitlig klientbedømmelse på 4,5 ud af 5 stjerner)
Klienter bedømte vores service: 4,7 ud af 5 stjerner
Årligt antal besøgende: >1.000.000
HumidorDiscount drives af Gebr. Spohn GmbH
1999
- Grundlæggelse og direkte salg fra forældres hjem. Begynde i kælderen, udvidede så til garagen og loftet.
- Lancerede online shop på tysk og engelsk. Allerede med gratis forsendelse og bedste prisgaranti. I 1999 var HumidorDiscount en af de første online shops på verdensplan, til at specialisere sig i cigartilbehør.
- Lancerede online shop på tysk og engelsk. Allerede med gratis forsendelse og bedste prisgaranti. I 1999 var HumidorDiscount en af de første online shops på verdensplan, til at specialisere sig i cigartilbehør.
2000
- Flyttede til en gammel Anden Verdenskrigs bunker, delt med en anden virksomhed, som sælger kister til Goth klientel.
- design af vores produktline af humidors
- design af vores produktline af humidors
2003
- Flyttede til moderne varehus/kontorfaciliteter (endelig!!)
2005
- International udvidelse: Frankrig og Italien
- Opkøb af den mest populære tyske cigarside på tidspunktet.
2006
- International udvidelse: Spanien, Sverige, Holland, Rusland, Japan
2007
- Åbne en fysisk butik
2013
- Åbne en moderne forhandlerbutik med store walk-in humidor
2014
- Starte en ny online shop for tilbehør og mænds gaver i luksussektoren.
2015
- Starte eget mærke af førsteklasses modnet rom
2016
- Modtog Habanas Specialist of the Year Award. På billedet modtager Felix Spohn prisen af Heinrich Villiger, formand for Villiger & Söhne AG. "En af de mest formidable spillere i cigarindustrien" ifølge cigar aficionado magasin.
- Start Perfectsmoke webside for piberygere
- vær vært og organisator af den første "Big Smoke" i Cologne, en af de største samlinger for cigarrygere i Europa. Disse holder i årevis, vores begivenhed er blevet besøgt af Hvem er Hvem i cigarindustrien inkluderet: J.C. Newman Family, Antonio Gomez (La FLor Dominicana), Jonathan Drew (Drew Estate), Néstor Andrés, Gustavo, José Luis Plasencia (Plasencia), Juan Lopez (Gurkha), Kaizad Hansotia (Gurkha), Glenn Case (Kristoff Cigars), Bradley Rubin (Alec Bradley), George Sosa & Ralph Montero (Alec Bradley), Robert Caldwell (Caldwell Cigars), Jeremy Casdagli (Bespoke Cigars), Omar de Fries (Fratello Cigars), Jorge & Orlando Padrón (Padrón Cigars), Rocky Patel, Hamlet Paredes (Rocky), Juan Ignacio Martínez (Joya de Nicaragua), Pete Johnson (Tatuaje), Jaime & Janny Garcia (My father Cigars), Jan Vistisen
(Royal Danish Cigar), Christian Eiroa (Eiroa Cigars, Camacho), Sam Reuter (Davidoff), Didier Houvenaghel (Nicarao, La Ley, Pitbull), Abdel Yousuf 'AJ' Fernandez (AJ Fernandez), Raymondo Bernasconi (Gilbert De Montsalvat)
Billede fra Big Smoke Köln med Paul Segal, Kolja Kukuk, Felix Spohn og Rocky Patel
2017
- Udvidelse af online shop til 22 sprog
- Åbning af Cigar Lounge
2018
- 70.000 € håndlavede antikke Cassaforte Humidor
- Opstart af vores egen linje af førsteklasses modnede cigarer
- Opstart af vores egen linje af førsteklasses modnede cigarer
2021
- Felix Spohn og teamet modtog Davidoff Golden Band Award 2021 af Oettinger Davidoff AG som anerkendelse af Davidoffs bedst præsterende forhandlere på verdensplan.
En del af vores årlige overskud går til de mest effektive velgørenhedsorganisationer i verden.
Vores donationer styres af den uafhængige forskning fra velgørenhedsevaluatorerne GiveWell og Animal Charity Evaluators og deres årligt opdaterede anbefalinger af de mest effektive velgørenhedsorganisationer. En donation på 5000 $ til de bedst bedømte velgørenhedsorganisationer kan forhindre, at et barn dør af malaria, og 300 ikke-dødelige malariainfektioner.
Vi har støttet følgende velgørenhedsorganisationer:
Malaria-konsortiet
Velgørenhed i topklasse hos GiveWell.
Se detaljeret gennemgang af effektivitet
Forsyner spædbørn i højrisikoområder med malariamedicin.
Foundation mod malaria
Bedst bedømte velgørenhedsorganisation af GiveWell
Se detaljeret gennemgang af effektivitet
Uddeling af sengenet mod malaria.
Albert Schweitzer Foundation
Bedst bedømt velgørenhed af Animal Charity Evaluators
Kæmper for bedre velfærdsstandarder for fabriksopdrættede dyr.