Om vores 100-dages refunderingsgaranti
Hvis du ikke er absolut tilfreds med dit køb, så kan du sende det ubrugte produkt tilbage til os indenfor 100 dage af levering. Ofte bestiller klienter vores produkter som gaver, med vores fokus på excellence i kundeservice,så har du nu roen at vide intet haster, hvis der skulle være et problem med nogen emner.
Hvad hvis mit emne er skadet?
Send os venligst en kort beskrivelse af skaden og ordre ID (hvis du har den ved hånden) til vores kundeservice. Skulle et produkt ankomme skadet, så er det altid nyttigt hvis du også kan sende et billede af skaden, når det er muligt. Det gør det muligt for os bedre at vurdere, om skaden kan være sket under transport.
Hvordan returneres et produkt?
Kontakt venligst vores kundeservice, og fortæl hvilket produkt du gerne vil returnere og grunden.
Vi vil så sende dig et returforsendelsesmærkat, og give dig kontaktinformationer på pakkeservicen, for at arrangere en dag og tidspunkt, hvor det er belejligt for dig det afhentes.
Ompak venligst emnet sikkert, og vedhæft returforsendelsesmærkatet på boksen. Vær sikker på først at fjerne eller dække stregkoden på den originale forsendelse.
Ved afhentning bør du modtage en returkvittering. Gem den venligst som bevis på returforsendelsen.
I ekstraordinære tilfælde kan pakkeservicen måske ikke tilbyde mulighed for afhentning, på grund af produktets dimensioner, eller fordi afhentningsservice ikke tilbydes i visse regioner eller lande. I sådanne tilfælde bør klient vælge en økonomisk løsning for returforsendelse, og vi vil refundere omkostningerne ved returforsendelsen.
Vi vil så sende dig et returforsendelsesmærkat, og give dig kontaktinformationer på pakkeservicen, for at arrangere en dag og tidspunkt, hvor det er belejligt for dig det afhentes.
Ompak venligst emnet sikkert, og vedhæft returforsendelsesmærkatet på boksen. Vær sikker på først at fjerne eller dække stregkoden på den originale forsendelse.
Ved afhentning bør du modtage en returkvittering. Gem den venligst som bevis på returforsendelsen.
I ekstraordinære tilfælde kan pakkeservicen måske ikke tilbyde mulighed for afhentning, på grund af produktets dimensioner, eller fordi afhentningsservice ikke tilbydes i visse regioner eller lande. I sådanne tilfælde bør klient vælge en økonomisk løsning for returforsendelse, og vi vil refundere omkostningerne ved returforsendelsen.
Hvad kan refunderes?
Vi vil altid refundere den fulde pris på emnet, såvel som omkostningerne ved forsendelse fra vores varehus til dig.
Følgende omkostninger kan ikke refunderes:
Omkostninger for ethvert skræddersyet emne(eksempelvis indgraveringer).
Ekstra omkostninger ved ekspresforsendelse, hvis dette blev valgt frem for standardforsendelse.
Ekstra omkostninger ved kontant ved levering, hvis dette blev valgt som betalingsmetode.
Vi betaler altid omkostningerne ved returforsendels, når et produkt ankommer skadet, eller grunden til returnering falder ind under vores ansvar. Ellers er omkostningen forbundet med returforsendelse på klientens regning.
Vi forbeholder os retten til at afvise refundering for produkter, som har været i aktiv brug.
Følgende omkostninger kan ikke refunderes:
Omkostninger for ethvert skræddersyet emne(eksempelvis indgraveringer).
Ekstra omkostninger ved ekspresforsendelse, hvis dette blev valgt frem for standardforsendelse.
Ekstra omkostninger ved kontant ved levering, hvis dette blev valgt som betalingsmetode.
Vi betaler altid omkostningerne ved returforsendels, når et produkt ankommer skadet, eller grunden til returnering falder ind under vores ansvar. Ellers er omkostningen forbundet med returforsendelse på klientens regning.
Vi forbeholder os retten til at afvise refundering for produkter, som har været i aktiv brug.
Hvornår vil jeg modtage refundering for returneret forsendelse?
Hvis du sender varer tilbage, så sker refundering indenfor 14 dage efter varerne er blevet leveret til varehuset, dog normalt meget hurtigere. Returbetalingen sker via samme betalingsmetode, som du valgte til den oprindelige betaling. For de betalingsmetoder, hvor vi ikke modtager de krævede data til behandle af en refundering fra betalingsprocessen, der vil vi tage kontakt til dig.
Ret til tilbagekaldelse
Udover vores 100-dages refunderingspolitik, så har du altid juridisk ret til tilbagekaldelse.
Ret til afbestilling
Du har ret til at afbestille et køb uden at give årsag, på et hvilket som helst tidspunkt inden for \"nedkølings\" perioden på 100 dage, begyndende fra den dag du modtager varerne. Du skal underette os om din afbestilling skriftligt eller på anden gangbar medie til vores kontaktadresse.
Konsekvenser ved afbestilling
Hvis du er i besiddelse af varen, så er du ansvarlig for at passe på dem på rimelig vis.
Du skal tilbagesende varen til vores kontaktadresse så hurtigt som muligt, efter du har afbrudt kontrakten.
Vi forbeholder os at afkræve et gebyr, der ikke overstiger de direkte omkostninger forbundet med at, hente varen, hvis du ikke returnerer varen eller returnerer dem på vores regning. I tilfælde af returnering, så refunderer vi ikke kun varens pris, men også forsendelsesomkostningerne til klientens adresse. Returnering af varen til vores lager er på klientens regning.
Når først du har underrettet os om, at du ønsker at afbryde kontrakten, så vil enhver sum debiteret os blive refunderet så hurtigt som muligt og i ethvert tilfælde inden for 100 dage af din kontraktophævelse.
Du har ingen rettigheder til afbestilling af varer der er bestilt på dine mål eller klar lavet personlige eller som i sagens natur ikke kan returneres eller vil forringes eller hastigt udløbe.
Ret til afbestilling
Du har ret til at afbestille et køb uden at give årsag, på et hvilket som helst tidspunkt inden for \"nedkølings\" perioden på 100 dage, begyndende fra den dag du modtager varerne. Du skal underette os om din afbestilling skriftligt eller på anden gangbar medie til vores kontaktadresse.
Konsekvenser ved afbestilling
Hvis du er i besiddelse af varen, så er du ansvarlig for at passe på dem på rimelig vis.
Du skal tilbagesende varen til vores kontaktadresse så hurtigt som muligt, efter du har afbrudt kontrakten.
Vi forbeholder os at afkræve et gebyr, der ikke overstiger de direkte omkostninger forbundet med at, hente varen, hvis du ikke returnerer varen eller returnerer dem på vores regning. I tilfælde af returnering, så refunderer vi ikke kun varens pris, men også forsendelsesomkostningerne til klientens adresse. Returnering af varen til vores lager er på klientens regning.
Når først du har underrettet os om, at du ønsker at afbryde kontrakten, så vil enhver sum debiteret os blive refunderet så hurtigt som muligt og i ethvert tilfælde inden for 100 dage af din kontraktophævelse.
Du har ingen rettigheder til afbestilling af varer der er bestilt på dine mål eller klar lavet personlige eller som i sagens natur ikke kan returneres eller vil forringes eller hastigt udløbe.